حجت الاسلام والمسلمین  سیدحسین رکنی‌حسینی  امام جمعه بخش بردخون در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: یکی از عوامل مهم پیروزی و موفقیت پیامبر اسلام(ص) اخلاق و رفتار آن حضرت بود زیرا آن حضرت به عنوان کانون محبت و عاطفه، بزرگ‌ترین و عظیم ترین  هدیه خداوند یعنی شرح صدر را دریافت کرد و به خاطر همین شرح صدر بود که پیامبر اسلام به عالی ترین وجهی مشکلات را پشت سر گذاشت و رسالت خود را به خوبی به پایان رسانید .

امام جمعه بردخون با محکوم کردن اقدامات آمریکا افزود: آمریکا برای تسلیم شدن مردم و مسؤولان دست به هر کاری زده اما ملت ما با همدلی، همزبانی، اتحاد و وحدت همه گردنه‌ها را پشت سر نهاد و آمریکا که می‌داند راهکار نظامی در ایران جایگاهی ندارد به دنبال جنگ اقتصادی و فرهنگی رفته است .

خطیب جمعه بردخون  در خطبه دوم نماز با تبریک 17 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر رحمت(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) به سخنرانی رئیس جمهور در سفر استانی یزد اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور بیان کرده‌اند که به خانواده‌های نیازمند کمک می‌کنند اما این چاره درد نیست ،بهترین راه برای حل مشکل این 18 میلیون خانوار این است که کالاهای ضروری ارزان شود متاسفانه با وجود این که دلار و ارز پایین آمده ولی قیمت ها تغییری نکرده و دولت تدبیر و امید باید برای این مسئله فکری کند .

امام جمعه بردخون به مشکل کم آبی و بحران آب آشامیدنی و کشاورزی در بخش بردخون اشاره کرد و گفت : مسؤولان فکری برای مشکل کم‌آبی کنند و پرکردن چاه‌های کشاورزی چاره و راه حل کار نیست بلکه باید از اهرم‌های دیگر استفاده شود و مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند .

رکنی‌حسینی تصریح کرد: آب و سفره‌های زیرزمینی حق الناس است و باید برای سطح زیرکشت الگوی مناسبی باشد . باید عدالت اسلامی اجرا و حاکم شود تا در بخش کشاورزی هرکس هرچه دلش خواست مصرف نکند زیرا در این بخش هرج و مرج داریم و با این وضع در آینده حتی آب آشامیدنی هم نخواهیم داشت.

 

بردخون ,جمعه ,پیامبر ,مشکل ,کشاورزی ,آمریکا ,جمعه بردخون ,رئیس جمهور ,باید برای ,امام جمعه ,میلاد پیامبر ,سالروز میلاد پیامبر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه تلگرام,گروه چت تلگرام,لینکیاب گروه تلگرام دانلود فیلم و سریال خارجی ,دانلود زیرنویس فیلم و سریال خارجی دانلود کلیپ جدید خرید آموزش بیسیک فور اندروید دانلود فیلم کلیپ آموزشی بیمه ها